Fair servis Opel | Auto Dobrovolný
 

Fair servis Opel

fair-servis

Servisní sady Opel

Speciální nabídka servisních prohlídek za předem stanovených zvýhodněných cen a podmínek. Výhradně pro vaše užitkové vozy Opel: Opel Corsa Van, Opel Combo, Opel Vivaro a Opel Movano.

Přehled cen servisních prohlídek

fair-cenik

Ceny zahrnují pravidelné inspekční prohlídky, jejichž obsah je předepsán v servisní knížce. Nevztahují se na dodatečný servis a opravy vyplývající z provozu vozidla. Cena za kompletní sadu 4 prohlídek obsahuje asistenční službu na 4 roky zdarma. Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Standardní servisní služby Opel pro zákazníky užitkových vozů

fair-sluzby

  • Služba Fair servis Opel funguje za těchto podmínek: Zákazník dostane servisní knížku „Fair servis Opel“, v níž budou při prodeji vozidla uvedeny údaje o vozidle. Do této servisní knížky se budou zaznamenávat jednotlivé servisní prohlídky. Zákazník má na služby uvedené v programu „Fair servis Opel“ nárok jen tehdy, když absolvuje v předepsaných termínech všechny předchozí pravidelné inspekční prohlídky v autorizovaném servisu Opel účastnícím se tohoto programu. Dokladem zákazníka o absolvování pravidelných návštěv je servisní knížka „Fair servis Opel“. „Fair servis Opel“ je program zúčastněných autorizovaných servisů Opel pro zákazníky užitkových vozů Opel. Zúčastněný servis Opel je povinen plnit podmínky uvedené v tomto programu. Tento program se vztahuje na užitkové vozy prodané po vyhlášení programu a nelze jej kombinovat s dalšími servisními programy Opel nebo s již uzavřenými servisními smlouvami mezi zákazníky a autorizovanými servisy Opel.
  • Asistenční služba Opel zahrnuje následující služby: Non-Stop dispečink pro případ poruchy vozu Opel v České republice nebo v zahraničí. Pokud je to možné, oprava vozu na místě. Odtah vozidla do nejbližšího autorizovaného servisu Opel v případě poruchy nebo nehody. Uskladnění vozu po dobu víkendů, státních svátků nebo v noci. Přeprava cestujících a jejich zavazadel. Nárok na náhradní vůz za účelem dopravy řidiče domů v případě poruchy, kterou nebude možno opravit v daný den. Zajištění náhradního ubytování na nutnou dobu potřebnou k provedení opravy vozu. Nárok na taxi nebo na úhradu cestovních nákladů za účelem návratu domů. Proplacení nákladů vzniklých v souvislosti s převzetím opraveného vozidla. Pokrytí nákladů v případě nouzového dovozu náhradních dílů. Poskytování dopravních a motoristických informací. Podrobnější informace o krytí Asistenční služby vám poskytne váš autorizovaný prodejce vozů Opel.