LPG | Auto Dobrovolný
 

LPG

Co je LPG ?

LPG (z angličtiny Liquefied Petroleum Gas ) neboli zkapalněný ropný plyn je směs uhlovodíkových plynů používaná jako palivo do spalovacích spotřebičů a vozidel. Je to novodobější označení pro směs topného plynu, známou jako propan-butan.
Ekologické a ekonomické palivo

Provoz vozidla Vás bude při současné ceně paliv stát přibližně o 50% méně než nyní. Litr LPG stojí o polovinu méně než benzín nebo nafta a spotřeba PLYNUse pouze zanedbatelně zvýší podle typu motoru o max. 5-15%.
Emise automobilu
se výrazně sníží, vozidlo poháněné PLYNEM produkuje pouze desetinu zplodin oproti naftovému motoru - šetříte životní prostředí.
Funkční schema přestavby LPG:
LPG
  1. Tlakový reguátor/Výparník
  2. Snímač teploty chladicí kapaliny
  3. Plynový filtr
  4. Vstřikovací potrubí plynu
  5. Tryska
  6. Řídící jednotka OMEGAS
  7. Přepínač LPG/benzín
  8. Tankovací ventil
  9. Multi-ventil nádrže
  10. Nádrž

Nový systém sekvenčního vstřikování

Systém sekvenčního vstřikování fázovaný LANDIRENZO OMEGAS je částí nové generace v systémech přestaveb vozidel z benzinu na plyn. Princip s jímž ECU plynu zjišťuje skutečné doby vstřiku na vstřikovačích plynu spočívá ve snímání, během funkce na plyn, doby vstřiku benzínu na impedanci vnitřní emulace u stejné ECU plynu.
V zorném úhlu udržování perfektní souvislosti se systémem benzinu, ECU plynu uskuteční vstřik plynu do stejného válce na kterém byla snímána doba vstřiku vztahující se k benzinu.
Neformálním způsobem se dá říci, že řídící jednotka plynu mění určité množství energie která by měla být uvolněna prostřednictvím benzinu v příslušném množství energie která bude skutečně uvolněna k plynu.

Funkce systému LANDIRENZO OMEGAS
Nastartování se provádí na benzin a pro krizové stavy existuje volba nastartování na plyn s přepínačem. Při startování je přepínač v poloze plyn, ECU plynu kontroluje podmínky které musí být splněny pro přepnutí.
Kapalný plyn v nádrži v závislosti na tlaku, typu složení a teplotě okolí, proudí do odpařovače reduktoru kde je regulován na výstupní tlak vyšší než 0,95 barů který je vyšší oproti sacímu potrubí. V moment ve kterém je vhodná minimální teplota v motoru pro přepnutí, se otvírají elektroventily umístěné na multiventilu v nádrži a na reduktoru/odpařovači.
Když jsou vhodné podmínky přechodu (hranice minimálních otáček, zrychlení), systém přepne na plyn. Vtomto bodě vstřikovače benzinu budou odpojeny a ECU plynu začne řídit vstřikovače plynu. ECU plynu snímá každou jednotlivou dobu vstřiku benzinu a tu převádí do doby vstřiku plynu pro řízení příslušného vstřikovače namontovaného v souladu se stejným válcem.
Kalibrace mapy, použitím softwaru Landi Renzo, umožňuje to, že není nutná specifická přizpůsobivost na plyn, ale všechno může být předáno přizpůsobivosti benzínu.

Foto z montáží

Chevrolet Cruze
cruze1 cruze2 cruze3 cruze4 cruze5

Chevrolet Aveo 1,4
ChAveo01 ChAveo01 ChAveo01 ChAveo01 ChAveo01

Chevrolet Spark 0,8
ChSpark01 ChSpark01 ChSpark01 ChSpark01

Opel Astra G 1,6
Oastra01 Oastra01 Oastra01 Oastra01

Opel Astra H 1,6
OastraH01 OastraH01 OastraH01 OastraH01

Opel Antara 2,4
injektor ndr pepna_paliva tankovac_ventil
Chevrolet Orlando
Orlando Orlando Orlando Orlando Orlando

Opel Meriva
Meriva Meriva Meriva Meriva Meriva

Opel Astra J
Astra Astra Astra Astra Astra

Škoda Octavia II 1,6
Octavia16-02 Octavia16-03 Octavia16-04 Octavia16-01

Kontakt, informace a objednávky:
Stanislav Krejčí

tel: +420 602 773 028
e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript